Uke 17 og endelig ute.

Så da er det bare å komme igeng med trening igjen. Var topp motivert, men det varte desverre ikke veldig lenge. Første banen (ag) var en god kombinasjon av lett og vanskelig og vi gjorde det faktisk ganske bra her om jeg må si det selv. Fin flyt for det meste, fine felter og inngang på slalomen gikke supert. Siste del var mer vanskelig men vi fikk det til første gang og det er jo da det teller…..  Så kom vi til neste bane (hopp) og da var det «time out» tid for meg. Blir så utrolig forbanna og frustrert når Disco ikke hører men velger å gjøre det hun tro jeg vil. Her fikk vi ikke til veldig mye, men etter et utbrudd fra meg så valgte jeg å ta pause (før Flatåsen kom å henta meg). Roa meg ned og løste skikkelig opp før vi forsøkte igjen. Fikk det til bedre selv om jeg nok var laaangt fra fornøyd. En eller annen gang under trening fikk jeg en strekk eller noe sånt bak på låret, men tenkte ikke noe over det der og da. Tirsdagen kjente jeg det litt, men var fremdeles ikke det spor bekymret.

Onsdagen delte vi opp i tre grupper, og de små hundene (+Diis) ble en gruppe. Når det ble min tur ble det veldig tydeligt at ikke jeg fungerer som jeg burde. Disco ble veldig usikker av at jeg ikke beveget meg som jeg pleier, og jeg ble om mulig mer frustret enn på mandagen. Så da var det bare å løse opp med å gå enkelt hinder den første kombinasjonen, så tok Flatås en runde i neste kombinasjon. Selv trent jeg litt på slalomingangen der og den virker nå som hun forstår de aller fleste varianter av. Siste kombinasjon kunne jeg gå uten å snurre for mye så jeg måtte jo bare prøve. Veldig fornøyd, hun går når jeg kan holde jevnt tempo så da var det ikke noe problem selv om jeg ikke kunne løpe. Trente også her på enkelthinder og da spesielt felter på stigen og vippa.

Det ble alt i alt ikke så ille trening denne uka, men nå er jeg nok litt mer bekymra for dette beinet mitt. Håper det er i orden til Moss…

Legg igjen en kommentar